Internetový veľkoobchod VYKURUJEM.SK

Bosch Modul MB LAN 2

Kód: 8738808103

Podrobný popis

BOSCH Modul MB LAN 2

  • Komunikačny modul pre ovládanie vykurovacieho systemu cez Internet

Dodatočné parametre

Kategória: regulácie Bosch, Junkers
Záruka: 2 roky
Hmotnosť: 0.37 kg
Prevedenie termostatu: bezdrôtová wifi verzia
Napájanie: z el. siete, z kotla
Rozmery: 95 x 235 x 350 mm
Brutto váha: 1,10 kg
Netto váha: 0,37 kg
EAN: 4054925152715

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

O spoločnostiIFA Trabant 601 v dielni Bosch Car Service v Brandenbursku (1992). Trabant bol štandardným osobným automobilom v socialistickom Východnom Nemecku až do roku 1989, takže bolo nutné upraviť testovaciu techniku spoločnosti Bosch pre prácu s týmto populárnym modelom vozidla.

Už viac ako 125 rokov zásobujeme trh s účinnými, ľahko ovládateľnými a zároveň spoľahlivými zariadeniami, ktoré ľuďom vytvárajú teplé a útulné domovy. Bosch Termotechnika dnes svojim zákazníkom celosvetovo ponúka riešenia pre klímu priestorov, teplú vodu a decentralizovaný manažment energie.

Od roku 1932 sú značky Junkers a Bosch spojené silným partnerstvom. Zlúčenie umožnilo spojenie tradičnej remeselnej práce s najmodernejšou technológiou. Pod značkou Bosch sa dnes koncentrujeme na budúcnosť s inteligentnou technológiou budov, v ktorej hrá tepelná technika významnú úlohu.

Tradičná značka Junkers ale naďalej pokračuje, keďže história, tradícia a skúsenosti sú s dielmi Junkers naďalej zabudované do každého produktu so značkou Bosch. Junkers pre nás znamená viac ako 120 rokov osvedčenú techniku a najvyššiu kvalitu; tejto značke sme s hrdosťou vytvorili pamätník s vlastným múzeom. Pri podniku vo Wernau prezentujeme pokračovanie histórie a životného diela zakladateľa Huga Junkersa

História 

V roku 1886 Robert Bosch v Stuttgarte založil „Dielňu pre jemnú mechaniku a elektrotechniku“. Bol to zrod dnešnej celosvetovo pôsobiacej spoločnosti. Od úplného začiatku boli pre spoločnosť charakteristické inovácie a spoločenská zodpovednosť.

1886 - 1905História spoločnosti Bosch začína mnohými prvými krokmi. Krokom k nezávislosti, na automobilový trh, na trhy mimo Nemecka a do hlavnej výrobnej haly.

1906 - 1925 - Prvý astronomický globálny vzlet spoločnosti bol neľútostne prerušený prvou svetovou vojnou, po ktorej sa spoločnosť Bosch musela transformovať a sústrediť sa na inovácie, aby sa vyrovnala s jej následkami.

1926 - 1945 Firma Bosch sa vyrovnávala s rýchlosťou hospodárskej krízy a diktátom národného socializmu pomocou sily inovácií a vytrvalosťou, až kým so sebou II. svetová vojna opäť nepriniesla obrovské výzvy.

1946 - 1959Na konci II. svetovej vojny stratila spoločnosť Bosch druhýkrát svoje medzinárodné pobočky. Veľká časť jej výrobných zariadení ležala v troskách. Nasledujúce dve desaťročia boli venované rekonštrukcii, ale tiež prienikom do nových oblastí podnikania.

1960 - 1989Obdobie medzi 60. až 80. rokmi minulého storočia bolo v spoločnosti Bosch poznačené transformáciou, ktorá ju zmenila na diverzifikovanú skupinu samostatne riadených divízií, globálnu spoločnosť a lídra na trhu v oblasti elektroniky pre automobily.

1990 - 2016Padla Železná opona, v Ázii vznikli nové trhy a softvér otvoril nové príležitosti pre Bosch. Posledné tri desaťročia so sebou priniesli rýchlu zmenu v hospodárstve, ktorej sa spoločnosť musí postaviť čelom.

Chcete vedieť, ako žiť udržateľným spôsobom #LikeABosch?Chcete vedieť, ako žiť udržateľným spôsobom #LikeABosch?Analýza výroby v reálnom čase.Analýza výroby v reálnom čase.Analýza výroby v reálnom čase.Analýza výroby v reálnom čase.Analýza výroby v reálnom čase.Analýza výroby v reálnom čase.

We are Bosch

Naša misia vysvetľuje, čo nás poháňa, čo máme spoločné a za čím stojíme. Chceme vo svete zanechať trvalú stopu — stopu, ktorú dosiahol jedinečný, výnimočný tím.

Naše hodnoty — na čom staviame

V našich hodnotách sa odráža spôsob, akým podnikáme: Naša profesionálna etika v jednaní s našimi obchodnými partnermi, investormi, zamestnancami a spoločnosťou.

Zameranie na budúcnosť a výsledky

Sústredíme sa na výsledky. To nám umožnuje zaistiť našu budúcnost a súčasne
vytvára solídny základ pre spoločensky prospešné projekty našej firmy a Nadácie
Roberta Boscha.

Zodpovednosť a trvalá udržateľnosť

Konáme hospodárne a zodpovedne v záujme celej spoločnosti a životného prostredia.

Iniciatíva a dôslednosť

Konáme iniciatívne, preberáme podnikateľskú zodpovednosť a sme dôslední v sledovaní našich cieľov.

Otvorenosť a dôvera

Dôležité témy našej spoločnosti komunikujeme včas a otvorene. To predstavuje ten najlepší základ pre vzťah založený na dôvere.

Férovosť

V kontakte medzi sebou navzájom i s obchodnými partnermi považujeme obojstrannú férovosť za podmienku nášho úspechu.

Spoľahlivosť, dôveryhodnosť, zákonnosť

Sľubujeme iba to, čo dokážeme splniť. Dohody prijímame ako záväzné a vo všetkých našich obchodných transakciách rešpektujeme a dodržujeme zákon.

Rozmanitosť

Vážime si rozmanitosť a posporujeme ju, pretože nás obohacuje a je zdrojom našich úspechov.

Bosch na Slovensku 

Bosch mal svoje prvé zastúpenie v niekdajšom Československu už od roku 1920. Obchodnú činnosť v Prahe obnovil na jeseň 1992 a v nasledujúcom roku otvoril svoju prvú pobočku v Bratislave.

Spoločnosť na Slovensku pôsobí v troch lokalitách a v roku 2020 zamestnávala viac ako 1 000 zamestnancov (k 31. 12. 2020). Konsolidovaný obrat v roku 2020 dosiahol 440 miliónov eur.

Regionálna spoločnosť zastupuje obchodné, marketingové a servisné aktivity spoločnosti

Výrobky a služby Bosch sú navrhované tak, aby fascinovali a zlepšovali kvalitu života poskytovaním inovatívnych a užitočných riešení. Vďaka tomu Bosch celosvetovo ponúka technológie, ktoré sú „Stvorené pre život“.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.