Bosch, Junkers
Najpredávanejšie
Prehľad výhod - vysoko účinný, priestorovo úsporný - intuitivne ovládaný LCD...
Prehľad výhod - vysoko účinný, priestorovo úsporný - intuitivne ovládaný LCD...
Plynové kondenzačné kotly Bosch CerapurSmart, CerapurComfort a CerapurMaxx
Kondenzačný kotol Cerapursmart, CerapurComfort a CerapurMaxx Vám ponúka celý rad predností. Dá sa jednoducho obsluhovať, inštalovať a kombinovať so solárnymi zariadeniami Junkers. Tieto vlastnosti spolu s ostatnými zabezpečujú vysoký komfort vykurovania a prípravy teplej vody pri jeho použití. Jedným slovom skvelé základné prevedenie kondenzačného kotla.
Od roku 2017 poznáte značku JUNKERS pod názvom BOSCH.
-
O spoločnosti BOSCH
Už viac ako 125 rokov zásobujeme trh s účinnými, ľahko ovládateľnými a zároveň spoľahlivými zariadeniami, ktoré ľuďom vytvárajú teplé a útulné domovy. Bosch Termotechnika dnes svojim zákazníkom celosvetovo ponúka riešenia pre klímu priestorov, teplú vodu a decentralizovaný manažment energie.Od roku 1932 sú značky Junkers a Bosch spojené silným partnerstvom. Zlúčenie umožnilo spojenie tradičnej remeselnej práce s najmodernejšou technológiou. Pod značkou Bosch sa dnes koncentrujeme na budúcnosť s inteligentnou technológiou budov, v ktorej hrá tepelná technika významnú úlohu.
Tradičná značka Junkers ale naďalej pokračuje, keďže história, tradícia a skúsenosti sú s dielmi Junkers naďalej zabudované do každého produktu so značkou Bosch. Junkers pre nás znamená viac ako 120 rokov osvedčenú techniku a najvyššiu kvalitu; tejto značke sme s hrdosťou vytvorili pamätník s vlastným múzeom. Pri podniku vo Wernau prezentujeme pokračovanie histórie a životného diela zakladateľa Huga Junkersa
We are Bosch
Naša misia vysvetľuje, čo nás poháňa, čo máme spoločné a za čím stojíme. Chceme vo svete zanechať trvalú stopu — stopu, ktorú dosiahol jedinečný, výnimočný tím.
Naše hodnoty — na čom staviame
V našich hodnotách sa odráža spôsob, akým podnikáme: Naša profesionálna etika v jednaní s našimi obchodnými partnermi, investormi, zamestnancami a spoločnosťou.
Zameranie na budúcnosť a výsledky-sústredíme sa na výsledky. To nám umožnuje zaistiť našu budúcnost a súčasne
vytvára solídny základ pre spoločensky prospešné projekty našej firmy a Nadácie
Roberta Boscha.Zodpovednosť a trvalá udržateľnosť-konáme hospodárne a zodpovedne v záujme celej spoločnosti a životného prostredia.
Iniciatíva a dôslednosť-konáme iniciatívne, preberáme podnikateľskú zodpovednosť a sme dôslední v sledovaní našich cieľov.
Otvorenosť a dôvera-dôležité témy našej spoločnosti komunikujeme včas a otvorene. To predstavuje ten najlepší základ pre vzťah založený na dôvere.
Férovosť-v kontakte medzi sebou navzájom i s obchodnými partnermi považujeme obojstrannú férovosť za podmienku nášho úspechu.
Spoľahlivosť, dôveryhodnosť, zákonnosť-sľubujeme iba to, čo dokážeme splniť. Dohody prijímame ako záväzné a vo všetkých našich obchodných transakciách rešpektujeme a dodržujeme zákon.
Rozmanitosť-vážime si rozmanitosť a posporujeme ju, pretože nás obohacuje a je zdrojom našich úspechov.
Bosch na Slovensku
Bosch mal svoje prvé zastúpenie v niekdajšom Československu už od roku 1920. Obchodnú činnosť v Prahe obnovil na jeseň 1992 a v nasledujúcom roku otvoril svoju prvú pobočku v Bratislave.Spoločnosť na Slovensku pôsobí v troch lokalitách a v roku 2020 zamestnávala viac ako 1 000 zamestnancov (k 31. 12. 2020).Konsolidovaný obrat v roku 2020 dosiahol 440 miliónov eur.Regionálna spoločnosť zastupuje obchodné, marketingové a servisné aktivity spoločnosti.Výrobky a služby Bosch sú navrhované tak, aby fascinovali a zlepšovali kvalitu života poskytovaním inovatívnych a užitočných riešení. Vďaka tomu Bosch celosvetovo ponúka technológie, ktoré sú „Stvorené pre život“.