Ariston Genus Premium System EVO 24
Kód: 3300451Podrobný popis
GENUS PREMIUM EVO SYSTEM
Závesný plynový kondenzačný kotol s najširšou moduláciou výkonu na vykurovanie a ohrev vody v zásobníku
GENUS PREMIUM EVO SYSTEM je plynový závesný kondenzačný kotol, ktorý slúži na vykurovanie a ohrev teplej vody v propojenom externom zásobníku. Ide o výrobok s talianskym dizajnom, ktorý nemusí byť schovaný v kotolni.
Vďaka kondenzačnej technológii a plne modulačnému čerpadlu je prevádzka kotla veľmi efektívna a energeticky úsporná
VÝHODY:
- Úspora energie
- Nízka poruchovosť
- Dlhá životnosť
- Funkcia AUTO
- Kompatibilita s termoregulačnými doplnkami
- Optimálny ohrev teplej vody
- Tichý chod
- Taliansky dizajn
- Jednoduché ovládanie
- Nízke emisie
Dodatočné parametre
Kategória: | Ariston |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnosť: | 20 kg |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
O spoločnosti
Ariston je globálnym odborníkom v oblasti ohrevu vody a vykurovania. Ponúka ľuďom na celom svete výrobky s talianskym dizajnom, ktoré sú efektívnym a vysoko kvalitným riešením pre ich pohodlie. Vďaka odbornosti a hlbokému porozumeniu potrebám zákazníka nám dôverujú milióny rodín po celom svete už viac ako 50 rokov. Naše výrobky predávame vo viac ako 150 krajinách sveta.
Ariston je oceňovaný odborníkmi a profesionálmi za úsilie, ktoré vynakladá na zdokonaľovanie návrhov svojich výrobkov za účelom čo najrýchlejšej a najjednoduchšej údržby a inštalácie. Značka Ariston patrí do skupiny Ariston Thermo Group, svetového lídra v oblasti vykurovania a ohrevu vody.
HISTÓRIA SPOLOČNOSTI
1930s / Foundation
Aristide Merloni zakladá spoločnosť “Industrie Merloni” v regióne Marche v Taliansku a začína s výrobou váh.
1960s / Ohrev vody
Založená značka Ariston a spustená výroba elektrických ohrievačov vody.
1980s / Vykurovanie
V 80. rokoch spoločnosť Ariston upevňuje pozíciu lídra v oblasti ohrevu vody a začína s výrobou kotlov.
1990s / Rozšírenie
Spustením predaja v Číne a Rusku sa Ariston vyvíja na globálnu značku.
2000s / Značka
Značka Ariston upevňuje svoju pozíciu v oblasti tepelnej pohody definíciou novej vizuálnej identity. Pokračuje globálny rast rozšírením značky z Ameriky do Ázie.
2010s / Komunikácia
Spotrebitelia a zákazníci sú v centre všetkého, čo Ariston robí.
Ariston rozširuje povedomie o značke komunikáciou a reklamou v kľúčových krajinách.
V roku 2011 je spustená prvá celosvetová kampaň.
HODNOTY ZNAČKY ARISTON
STAROSTLIVOSŤ
Naša prvá každodenná myšlienka je na zákazníkov a partnerov. Našim cieľom je ponúknuť im najlepšie riešenie a služby súvisiace s ich potrebami a požiadavkami tak, aby zlepšili a zjednodušili svoj aktívny život.
REŠPEKT
S vedomím zodpovednosti za našu budúcnosť sa pri realizácii zmien každodenne rozhodujeme v súlade a s ohľadom na životné prostredie a hľadáme trvalo udržateľné riešenia. Snažíme sa porozumieť rozdielnym kultúram, v ktorých žijeme a kladieme dôraz na rôzne potreby našich zákazníkov.
VÍZIA BUDÚCNOSTI
Všetko, čo robíme, má vplyv na budúcnosť. V tomto hektickom svete je našou úlohou predvídať potreby našich zákazníkov a partnerov, byť inovatívni a ponúkať intuitívne riešenia.
KOMFORT VÁŠHO DOMOVA JE NAŠIM POSLANÍM
Domov je miesto, kde sa ľudia cítia bezpečne a môžu byť sami sebou, kde sú šťastní a kde sú milovaní. Je to miesto, kde trávime príjemné chvíle. Miesto plné života a drahocenných okamihov.
Ariston sa stará o každodenný komfort ľudí, aby si mohli naplno užiť vzácny a príjemný čas prežitý doma, deň za dňom.